Kvalitetspolicy

Insectas verksamhet bygger på våra kunders behov, krav och förväntningar av oss.

Upplevelsen kunden får av oss ska överträffa våra konkurrenter. Vi ska ge kvalitet, kunskap, service samt ett professionellt bemötande och det lyckas vi med genom att vara lyhörda samt att ständigt hitta förbättringar i vår verksamhet.

Insecta arbetar aktivt för att bygga goda kundrelationer och lämna den bästa servicen.

Insecta ska vara den självklara och konkurrenskraftiga leverantören.

Insecta ska följa det lagar och regler som gäller inom vår bransch.

Insecta arbetar för en arbetsmiljövänlig arbetsplats.

Ledningen ska säkerställa att medarbetarna har rätt kompetens, är engagerade i sitt arbete och att arbetet ska vara utvecklande.

Ledningen ska ständigt följa upp företagets kvalitetsarbete och även stötta medarbetarna i detta.

Egenkontroller och hantering av avvikelser efterlevs och är ett självklart verktyg i det vardagliga arbetet.